lördag 14 november 2009

Dagens 14.11.09

Kläder: Mjukisbyxor och stor t-shirt.
Smink: Lite mascara från igår.
Frisyr: Lockigt och utsläppt.
Läsning: Skolböcker och bloggar. Som vanligt.
Låt: Alla låtar på Röd.
Mat: Smörgåsar, än så länge.
Vill ha: Min baby här hos mig.
Favorit: Turkisk yoghurt.
Köp: -
Humör: Gnällig.
Göromål: Först slänga i en omgång tvätt, och sen plugga.
Borde: Diska.
Längtan: Massor av ledig tid.
Beroende: Yoghurt, igen.
Roligaste: -
Tråkigaste: Att det är så dimmigt att man tror att det är mjölk utanför.

1 kommentar:

  1. SV. Nej precis jag hörde också det :) så jag funderar på att köpa Bed Head igen, älskade det, speciellt doften, men att samtidigt köpa något annat från samma serie eller den loreal repair och använda ibland och lite sånt hehe. Många verkar gilla den. Får flörta med min älskling och se om han vill köpa dom till mig :D haha!

    Ja de är verkligen den största djungeln!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!