onsdag 18 november 2009

En ny dag idag.

Har just ätit frukost, och om 40 minuter går bussen in till Kalmar.
Då blir det en "spännande" matematikföreläsning, och sen en föreläsning om läroprocessen i 1½ timme. Jag hoppas verkligen att föreläsningarna är mer givande än den igår, men det bör de nog bli. Föreläsningen igår var ju ett totalt misslyckande, och jag förstår fortfarande inte riktigt vad en kunskapstaxonomi är.

Nej, nu ska jag slänga på mig ett ansikte lite snabbt och sen promenera iväg mot bussen.

5 kommentarer:

  1. Kunskapstaxen låter som det skulle ha något med pedagogik o göra...Jag har en kandidat i pedagogik o har inte lärt mig vad en kunskapstaxonomi är...iaf kommer jag inte ihåg vad det är. Så jag tror inte den kan vara så viktig...

    Ylva

    Kom på att ja kanske skulle skriva under också, glömde det vid möss inlägget.

    SvaraRadera
  2. SV. Haha jaaa :D älskar och kika på hans videos, man blir alltid så glad!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Nej den här kursen har inte varit så mycket att hurra för.....
    Kan trösta dig med att inriktningen kommer att bli bra det blir ett mera djup. Sen kan man ju hoppas att lärarna bli inspirerande!
    kram ses i morgon!

    SvaraRadera
  4. SV. Det är inte den vanliga parfymen :) utan en som fanns under förra vintern bara. Men dom andra luktar också huuuur gott som helst :D skulle vilja ha både den gröna, röda och den ljusrosa :D

    SvaraRadera
  5. SV. Jahaaa :D haha. Tycker dom borde byta ut den röda mot den där :P tycker den luktar mycket godare, den har jusom en speciell doft, man älskar den vid första sniffen!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!