onsdag 11 november 2009

Dagens 11.11.09

Kläder: Mjukisbyxor och svart hoodie.
Smink: Mascara.
Frisyr: Uppsatt i toffs,
Läsning: Ett flertal vetenskapliga artiklar.
Låt: Någon låt i bakgrunden på Grays Anatomy.
Mat: Smörgås, Yoghurt, Potatismos och stekt falukorv, Delicatobollar.
Vill ha: Familj och vänner lite närmare mig.
Favorit: Min fina sambo <3
Köp: Potatis.
Humör: Trött och lite småledsen.
Göromål: Till stan och plugga lite med S och A, sen hem.
Borde: Bädda rent i sängen.
Längtan: Att lägga sig i sängen och få en varm kram.
Beroende: Yoghurt och delicatobollar.
Roligaste: S lilla misstag idag, haha. Stackars den utsatta killen!
Tråkigaste: Vädret :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!