söndag 1 november 2009

Dagens 1.11.09

Om man skulle slänga upp dagens lista då, för att sen sätta sig ner och plugga!

Kläder
: Mjukisbyxor, linne och hoodie.
Smink: Inget alls. Orka sminka sig på en söndag?
Frisyr: Utsläppt och oborstat.
Läsning: Bloggar och skolböcker, som vanligt.
Låt: Ingen alls.
Mat: Smörgåsar och jordubb/vaniljyoghurt
Vill ha: En stor varm kram (måste väcka älsk tror jag)
Favorit: Att det är varm och skönt inne.
Köp: Inget alls.
Humör: Jag ska väl inte klaga.
Göromål: PLUGGA!
Borde: ....
Längtan: Hmmh, ingen aning.
Beroende: Salta kex.
Roligaste: Inget alls hittills idag.
Tråkigaste: Att jag måste plugga.

1 kommentar:

  1. SV. :D tack sötis. De fanns i princip inga staket eller någonting :) bara fritt fall på många ställen, lite småscary!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!