måndag 2 november 2009

02.11.09: Dagens

Kläder: Myskläder kort sagt.
Smink: Nada. Har inte haft någon ork till det.
Frisyr: Toffsar.
Läsning: Skolböcker, och nu är jag trött på dem.
Låt: Har inte lyssnat på musik.
Mat: Smörgåsar, Pasta med sås och Pizza.
Vill ha: Jag vet faktiskt inte. Godis kanske?
Favorit: Inget alls.
Köp: Ingenting.
Humör: Trött och gnällig.
Göromål: PLUGGA!
Borde: Bli frisk.
Längtan: Att få sova hur länge som helst.
Beroende: Pussar.
Roligaste: Diskussioner i skolan.
Tråkigaste: Att jag har lite feber.

2 kommentarer:

  1. SV. Du kan vara lugn, den enda skillnaden jag märkt hittills är utseendet :P haha ingen skillnad alls nästan. Men lär ju gå igenom allt och se om de finns något skoj :)
    Älskade CS2, de är så sjukt bra!

    SvaraRadera
  2. SV. Precis :) ska bli spännande och prova det, helt klart. Dock går de segare, drar ju mer RAM, men men :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!