söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag <3

Känner att det har blivit väldigt dåligt med bloggande den här helgen. Så jag får väl sammanfatta allting lite kort nu istället då?

I fredags så skulle jag vara på min VFU-plats redan kl 06.15, så jag var tvungen att stiga upp väldigt tidigt. Fy så trött jag var, men det var bara att bita ihop och gå ut i kylan, och tänka på att jag skulle få gå hem redan 13.45. Nå, sen på kvällen så hade jag och Älsk tänkt gå på bio, men det var fullt så vi gick vidare till en av Älsks klasskompisar och satt där en stund. Sen promenerade vi vidare till Sjösjukan och drack varsin drink. Åkte hem med bussen vid 23.30, och somnade nästan direkt när vi kom hem.

I lördags när jag vaknade så hade jag en väldigt underlig känsla i halsen och hostade massor. Jahapp, så var man förkyld igen då? Gjorde nog inte så mycket mer än bakade bullar, och sen for vi in till Kalmar och såg filmen Inglorious Bastards. Sen hem och sova.

Idag så har jag inte gjort så mycket givande heller. Väckte Älsk med frukost på sängen, bestående av smörgås, varm choklad med vispad grädde och kanelbullar och jag tror att det gjorde honom rätt glad iaf. Annars har jag inte orkat göra så mycket, har mest blivit en lat soffdag. Fast på eftermiddagen så städade vi faktiskt lägenheten lite, då Älsk pappa är på väg hit.

Nu kommer Ensam Mamma Söker! :D

3 kommentarer:

  1. SV. :D lät som en väldigt mysig kväll :) kvällar ska vara så, inge spring och tjat, bara lugn.

    SvaraRadera
  2. SV. Ja precis, du tycker som jag. Jag skulle inte vilja ha en tatuering om jag tagit den från någon annan :S

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!