onsdag 28 oktober 2009

Jag blir så trött!

Jag blir så trött på mig själv.

Jag har redan tröttnat på min "nya" design, och skulle mer än gärna byta igen. Men nu just finns det ingen inspiration till att byta. Vet inte alls hur den skulle bli att se ut då heller så. Vet ju knappt hur jag vill att den ska se ut. Så det får nog bli ett projekt i helgen eller så, då jag om möjligt har lite mera tid. Får surfa lite på olika sidor och se om jag hittar någon inspiration först. Sen får vi se vad det blir.

(Och jag ska se om jag tänker ta hannas åsikter i beaktande den här gången också. Visserligen gillar jag inte att ha min blogg så bred, då detta svider lite i mitt "designöga". Men, som det är nu så svider hela designen i ögonen på mig, så det kan nog inte bli värre!)

1 kommentar:

  1. alltså, jag menar inte att du ska ha den überbred, bara lite bredare så det är mer mellanrum mellan sidebaren och själva skrivytan så det blir lättare att läsa utan att ögat vill läsa sidebaren samtidigt :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!