fredag 23 oktober 2009

En kväll ensam hemma!

Har varit en riktig heldag idag.

Först skola 8.15 - 12.30, då det var en föreläsning om minnesteorier. Rätt spännande det där med psykologi och annat! Dessutom har vi en riktigt bra lärare i detta ämne, så jag tror att det kommer bli en riktigt spännande delkurs.

Efter skolan så promenerade jag och Sara hem till huset med den blå ytterdörren, där vi väntade på att Daniel skulle fixa sig färdigt, så att vi kunde fara iväg mot IKEA och Modehuset i Hansacity. Det var fruktansvärt mycket folk på Modehuset, men det var ju premiäröppnat idag så. Efter en snabb tur där, så promenerade vi vidare till IKEA och deras restaurang där vi käkade lite lunch, och sen började vi shoppa loss! Eller, jag köpte 4 nya tallrikar då de andra vi haft har gått sönder, så nu har vi lite nytt att äta på! ;)

Sen åkte vi hemåt, och nu kikar jag på Idol med ena ögat och letar lite bilder med andra typ! Puss på att man är kvinna och göra två saker samtidigt! haha!

3 kommentarer:

  1. Svar: Nejmen vad söt din design har blivit :D

    Nej den andra kan inte jag heller äta, den fick älsk :)

    SvaraRadera
  2. puss på att jag troligtvis är kvinna men inte kan lyssna på musik och gå rakt samtidigt :( ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!