måndag 19 oktober 2009

Dagens händelser. Inte jätteroliga.

Idag kommer det inte bli så effektivt bloggande (som om jag någonsin bloggar effektivt).

Jag ska snart sjunka djupt ner i min skoluppgift, för idag måste den verkligen bli färdig. Usch, den får mig nästan att bli illamående! Ska bli så otroligt skönt att den blir klar, så att man kanske kan försöka fokusera på nått annat sen. Det andra jag kan fokusera på är en helt ny delkurs, med helt nya ämnen. Ska bli ganska nice faktiskt.

Nej, nu blir det lite frukost och sen uppsats.

3 kommentarer:

  1. SV. Förhoppningsvis inte hehe men kommer aldrig bli så stor :) låg faktiskt och tänkte på de igår, skulle inte vilja vara en av de stora, i princip alla vet vem man är, inget för mig alls!

    SvaraRadera
  2. SV. Precis, samma gör jag. Men börjar dra åt mig mer och mer när de gäller H t ex. Men är så öppen i mig själv så de är svårt haha.

    Tror du att Kenza skulle vunnit Årets Blogg? Har du läst om det??

    SvaraRadera
  3. SV. Man behöver inte gömma dom helt kanske, men min H kan råka illa ut om jag skriver för mycket om honom och speciellt nu när de kommer fler och fler läsare och alla är väldigt nyfikna.

    Jaa jag hörde också det att de inte skulle se bra ut och de skulle inte förvåna mig faktiskt.
    Kenza vann iiingenting?! Och Foki tre priser, vad hade de gjort om Kenza vann? De ser ju sämre ut nu när de mixtrat med allt!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!