fredag 25 september 2009

Visste du att...

att jag vill - vara i antingen Jönköping eller Malmö?
att min senaste kyss - varade lite för kort stund med tanke på hur länge Älsk blir borta?
att jag lyssnar mest på - det som kommer på radion?
att jag pratar - alltför mycket hela tiden?
att jag inte gillar - att vara tvungen att åka tåg?
att min bästa vän är - fler än bara en?
att min första riktiga kyss - var riktigt mysig?
att jag avskyr - att känna att jag inte vet var jag är?
att kärlek är - en mysig känsla, som bär med sig många tunga ögonblick?
att jag gillar att - vara med tjejerna i klassen?
att jag alltid kommer att - vara en riktig pryltok?
att jag är hemligt förälskad i - mig själv?
att sist jag grät var - igår när jag slog stortån i badkaret?
att min mobiltelefon är - i dåligt skick?
att när jag vaknar på morgonen - så irriterar jag mig på att godståget går förbi så tidigt på morgonen?
att innan jag går och lägger mig - så funderar jag på vad vi ska köpa för sängram?
att idag har jag - varit ute i skogen hela dagen?
att jag just nu tänker på - hur mycket jag saknar min familj?
att i kväll ska jag - titta på film och äta willys chips?
att i morgon kommer jag - fara en sväng till stan?
att jag hoppas - på att få en lägenhet inne i Kalmar?
att jag verkligen vill - träffa folket hemma på Åland?

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar :) Passar på att sno denna listan när jag ändå är här :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!