lördag 5 september 2009

Missing you

Nu har vi äntligen fått igång ett litet internet här hemma, så det kommer vara liite mera ljud från mig på dagarna/kvällarna/nätterna.. Kanske.

Sitter just nu i soffan och snörvlar och väntar på att huvudvärken ska släppa så att jag kan somna någon gång. Är det verkligen en förkylning som håller på kommer krypande? Hoppas inte, för sånt hinner jag verkligen inte med.

Nåja, i morrn blir det en lugn dag hemma i alla fall. Återstår att se om snörvlandet är bättre eller sämre.

Puss <3


2 kommentarer:

  1. SV. :D kommer ihåg många som sagt att de börjat läst den när jag hade den designen, lite skoj faktiskt!
    Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!