torsdag 10 september 2009

Fönsterlöst.

Jahapp, så var man utan fönster då.

Hantverkarna var just här och plockade ut fönstret i köket och både "balkongdörren" och fönstret i sovrummet, och två veckor skulle det tydligen ta innan de kommer tillbaka från verkstaden. Och för att inte någon ska tro att det är jag och Älsk som har gjort nått, så kan jag berätta att det ingår i renoveringen av huset. Men två veckor utan fönster vet jag inte riktigt om jag gillar. Tur att man inte bor på bottenvåningen i alla fall, för då skulle man väl vara av med alla prylar i lägenheten när man kom hem på kvällarna.

Nej, nu ska jag försöka lära mig mitt två minuters tal och sen äta lite lunch.

4 kommentarer:

  1. Jag saknar dig också hjärtat <3

    SvaraRadera
  2. SV. :) de hoppas jag haha, men varför ska man ha så många för?

    SvaraRadera
  3. SV. Haha visst är det :D alla borde ha så hemma!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!