fredag 18 september 2009

Dagens händelser.

Så, idag då?

Idag har jag varit i skolan mellan 9 - 11.45, och sen så for jag hem och började skriva ordentligt på min utredande text. Sen så tröttnade jag på det och installerade Skype, så nu kan ni ringa mig där via så blir det inte så dyrt för er/mig. Efter det var jag till Coop och handlade lite skrivmotivation till ikväll så att jag orkar skriva effektivt.

I morgon är det finsittning, och jag är inte säker på vad jag ska ha på mig ännu. Men jag får väl ta med mig mina alternativ till Yoanna imorrn, så får hon hjälpa mig att välja.

Hums, känns inte som om jag skriver nått roligt längre. Men om det är nått ni skulle vilja att jag bloggade om så är det bara att önska sig lite! :)

Puss <3

1 kommentar:

  1. Är bara glad över att du bloggar igen ;)
    Men det var ju dom där bilderna på lägenheten då :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!