tisdag 7 juli 2009

Tjejsnack #13

Tema:
Barndom

1. Ditt första barndomsminne?
Mitt första barndomsminne är när jag försöker stå i min "lära-gå-vagn" i mina föräldrars sovrum när jag var runt 2(?)år. Vagnen börjar i alla fall rulla iväg, och jag faller framåt och slår mina små framtänder i sänggaveln. Det är två märken där ännu efter mina sylvassa gaddar ;)

2. Vad samlade du på som barn?
Allt. Men det blev nog mest frimärken. Men jag kom aldrig längre än att jag slet loss märket från kuvertet, och sen så låg de bara i en liten ask och samlade damm. Sen samlade jag på bokmärken och Spice Girls-kort också.

3. Vad lekte du för lekar som barn?
Jag lekte väldigt lite lekar tillsammans med andra, dock lekte jag med Barbie väldigt ofta.

4. Var du ett snällt eller busigt barn?
Jag tror att jag var snäll, men jag får väl fråga mammi, jag tror att hon borde ha en åsikt.

5. Har du någon slags relation med någon barndomsvän ännu?
Njaa, Det är väl Elin det i så fall. Hon gick på dagis tillsammans med mig, och vi är vänner nu. Vi var väl kanske inte vänner på dagis dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!