tisdag 2 juni 2009

Tre saker på varje plats.

Skriv tre saker som finns på följande ställen:

Kylskåp:
Smör, mjölk och juice
Frys:
GL-fritt bröd, Bacon, Lax
Skafferi:
Nudlar, Pasta, Krossade tomater
DVD-hyllan:
Lost, Bones (mimis), GG
Bokhyllan:
Twilight, Skuld, Svek
Handväska:
Mobil, Kamera, Tuggummi
Sminkväska:
Svart mascara, Puder, Rouge
Badrumshylla:
Tandborstar, Raklödder, Tandkräm
CD-hyllan:
------
Förråd:
Kåpor till hojen, vinterdäck, stolar.
Hjärna:
Simon, studier, vadd (känns det som)
Jackficka:
Armband, småpengar, allergimedicin.
Kryddskåp:
Salt, peppar, grillkrydda.
Barskåp:
Tequila, Pisang, 3 liters bag in box vodka.
Köksbänk:
Micro, brödrost, blommor.
Sängbord:
Klocka, tuschpennor, en bok om shotar.
Hatthylla:
Mössor, MC-handskar, buff.
Garderob:
Kläder, skor, examensmössa.
Fönstren:
Blommor, dekorationsklot, tändare.
Duschen:
Schampoo, Rakhyvlar, Scrubbvantar
Skohyllan:
Sandaler, converse, träningsskor.

1 kommentar:

  1. GG är också min ;D Nu blev jag sugen på bacon!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!