söndag 14 juni 2009

Tjejsnack #10

Tema:
Telefon

1. Vad har du för operatör på din hemtelefon/mobil, om du har båda?
Någon hemtelefon har jag inte, har inte känts värt att skaffa det. På mobilen har jag Sonera, dock minns jag inte vad abonnemanget heter då jag haft det i typ7 år snart.

2. Vad pratade du om i ditt senaste telefonsamtal?
Jag pratade med mamma, så det var nog ett samtal om allt och ingenting. Allt från pollenallergier till sommarjobb.

3. Vad ligger totala telefonräkningen på per månad?
Min räkning brukar väl ligga runt 20-30€, tror jag.

4. Hur ofta skickar du sms?
Dagligen, flera gånger om dagen oftast.

5. Är det oftast du som ringer till dina vänner?
Nej, det är det nog inte. Jag pratar sällan i telefon med någon annan än mamma eller Simon. Resten av gångerna så blir det nog sms eller msn. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!