torsdag 25 juni 2009

Mina små tankar och funderingar.

Sitter i vardagsrummet och tittar rakt in i väggen. Där jag tittar så stod det en tv i morse, men det var då det. Flytten har börjat. Lägenheten som har varit mitt "hem" i snart 2 år ska tömmas helt och hållet, och det känns lite vemodigt måste jag säga. Att säga hejdå till det man är van med, och komma till ett helt nytt ställe. Jag hoppas att jag kommer trivas i mitt nya hem i Nybro. Det är en superfin lägenhet i alla fall, så det är skönt. Inga fler lösa lampknappar och trasiga frysar.

Kanske skulle kunna lägga upp lite bilder på nya lägenheten om det finns någon som är intresserad? :)

6 kommentarer:

  1. Klart vi är intresserade! :D

    SvaraRadera
  2. Nu kommer jag direkt med frågorna! Var? Hur stor? Hur många rum? Hyra? Jag är bara liiite nyfiken :P

    SvaraRadera
  3. Usch.. jag vill fortfarande inte insè att jag kommer måsta va utan dig i höst =/ Men klart vill jag se bilder av lägenheten=) <3

    SvaraRadera
  4. Japp :) Alltid kul att se på bilder!

    SvaraRadera
  5. Det låter ju hur bra som helst :) Min kille och jag håller på att leta lägenhet nu för fullt, men det är ju som alltid svårt :/ Hoppas på att vi hittar en snart :) Jag håller med de andra om att du gärna får visa bilder :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!