måndag 15 juni 2009

En vanlig gråmulen dag.

Ibland undrar jag verkligen hur folk tänker?

Idag hittade min chef ett påtuggat äpple som låg bland de andra äpplena. Jag är inte säker på om man har alla flingor i paketet om man tar ett äpple i butiken, biter en tugga ur det och lägger tillbaka det där det låg!? Nej fy, sånt griseri gillar vi INTE!

I övrigt har det väl varit en helt okej dag på jobbet. Gick lite segt där före lunch, men sen så löpte det på rätt bra iaf. Nu ska jag hänga tvätt, diska lite och sen sätta mig ner en stund framför tvn med min chokladplatta. Puss på sånt.

2 kommentarer:

  1. men hur skulle man annars veta att det var ett gott äpple? ... vilket det uppenbarligen inte var ;)

    SvaraRadera
  2. TÄVLING I MIN BLOGG!
    CHECK IT OUT!

    http://missdoe.blogg.se

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!