onsdag 10 juni 2009

En ledig dag förbi.

Det har varit en väldigt trevlig ledig dag.

Vaknade vid 10-tiden och steg upp och lagade frukost åt mig och älsk. Sen tog jag en lång dusch, vilket satt bra för mina ömma muskler. Vid två så promenerade jag och älsk ner till posten och jag skickade iväg mitt betyg. Sen promenerade vi iväg till Svarta Katten och tog en fika i lugn och ro. När vi promenerade hemåt så var vi ner via Västra Hamnen och kikade på både båtar och bilar. Väääldigt spännande.

Sen var vi och handlade lite, och vi åt just middag. Så nu ska vi/jag börja laga en kladdkaka, så att det blir kladdkaka och glass ikväll.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har haft en bra dag :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad mysigt det lät. min kille jobbar från 2 på eftermiddagen till 12 på natten så vi hinner inte umgås så mycket på dagarna men snart har han ledig vecka då ska vi oxå umgås

    kolla gärna min blogg www.Lindajeanettelarsson.blogg.se

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!