tisdag 26 maj 2009

Tjejsnack #7

Tema:
Fåfänga

1. Hur ofta klipper du dig?
Oj, det varierar väldigt mycket. Ska klippa mig nu i veckan, men då är det nog nästan 4 månader sen jag senast klippte mig. Så det börjar nog bli dags. Men jag klipper mig när det behövs, dvs när man inte kan ha det på nått annat sätt än uppsatt i toffs.

2. Hur ser dina naglar ut?
Just nu så är de lackade med ett rosa nagellack, och ganska så välskötta. Försöker att hålla dem så till examen. Funderar visserligen på att ha lösnaglar då, men jag får se hur snyggt det blir att lacka fransk manikyr på mina egna naglar först.

3. Hur ofta använder du make up?
Oj, det varierar otroligt mycket. Vissa perioder så sminkar jag mig dagligen, andra perioder så kan gå helt utan att jag har smink på mig alls.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
När jag känner att jag har råd att unna mig nya kläder = inte så jätteofta.

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
5 - 15 minuter, beror helt på från dag till dag. Oftast tar det bara 5 minuter då jag inte sminkar mig. Borstar igenom håret och så är jag väl typ färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!