måndag 11 maj 2009

Liten chihuahua i solen.

Två små bilder från picknicken jag var på i lördags tillsammans med Chase, Alle, Katja och Kimi. Chase var nöjd med att ligga på filten och titta ut över vattnet. Satte jag däremot ner honom på marken, så var det inte så uppskattat på grund av att det hade regnat så mycket.

Nu känns det inte som om det fastnar mer om provet i huvudet på mig. Tror inte att det kommer gå så jättebra i morgon, men man får väl hålla tummarna för att jag blir godkänd. Morgondagen kan ju omöjligt bli sämre än idag i alla fall. Lär ju slippa en hel del skrik och gap också. Phew.

Nu ropar sängen på mig <3

1 kommentar:

  1. Det där såg skönt ut! Längtar efter att få sova lite i solen jag med...

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!