torsdag 9 april 2009

Utmanad av Elin. Igen.

1. Hur gammal är du om fem år? Snart 26
2. Vem var den sista du träffade? Mamma (eller John egentligen)
3. Hur lång är du? 165,5
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nyckeln till frihet
5. Vem ringde senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha, jag satt oxå och funderade rätt länge när jag hade fått messet ;) pusspuss" Till Elin
7. Vad är helgens planer? Att fylla år, och tillbringa tid på stugan med mina nära och kära.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av alternativen.
10. När såg du senast din mamma? Idag när vi var på stan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? Första gången: 06.00, då Simon skulle iväg. Andra gången: 09.00 och då steg jag upp.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? I min datastol.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, sjukhuset.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På Åland i guess, om jag nu inte trivs jättebra i Nybro/Kalmar
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och Spöken
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Simon, igår.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jadå.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En "släpbar" laptop på 4 kg.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, sover jag ensam så sover jag med långbyxor och t-shirt. Sover jag med Simon så har jag mindre kläder på mig.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många kommuner har du bott i? Mariehamn
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej, inte som jag vet.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota/strumpor
26. Är du social? Ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Citron-lakrits glass.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Shoppa, resa och köpa en lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Beror på, Thai-mat är godare.
30. Tycker du om kaffe? Nix.
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Jo, ligger alltid på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Absolut :D
35. Är du beroendemänniska? M-mm, är beroende av närhet och mina nära och kära.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mhmm, det gör jag. Inte samma år dock.
37. Vill du ha barn? Ja, säkert någon gång.
38. Kan du något annat språk än svenska? Engelska och liiite finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, lätt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor.

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, inte vad jag vet.
43. Har du någon gång testat röka? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggis.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, ingen aning.
46. Välj ett ärr på din kropp? Det i ögonbrynet..
47. Vad har du för ringsignal? Armin van Buuren - In and out of love.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Jo, det har jag.
49. Flirtar du mycket? Nepp.
50. Var togs din profilbild? Hemma i mitt rum.
51. Kan du byta olja på bilen? Vilken bil?

52. Har du fått fortkörningsböter? Eh, nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? En i Twilight-serien
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men en månadstidning. Glamour.
56. Dansar du i bilen? Nje.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några random streck.
59. När var du i kyrkan senast? Eeeh, julkyrka med skolan?
60. Vilka personer utmanar du? Den som känner sig manad. Och Hanna kanske, om hon har tråkigt.

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!