torsdag 23 april 2009

Torsdag idag va?

Har inte haft ork att blogga, finns inte så mycket att skriva just nu heller så. Har ett rätt händelselös liv då skolan tröttar ut mig så mycket.

Idag har det varit en ganska så lugn dag. Var till Svarta Katten och åt lunch med P, och sen tillbaka till skolan och diskutera Åländsk sjukvård. Han precis hem och äta middag, och sen skulle vi iväg och hjälpa min syster med en soffa. Tillbaka hemma så ringde Elin och frågade om jag ville komma med på cruise, så så blev det.

Och för att berätta lite kort vad jag gör just nu, så sitter jag och äter kakor (inte glutenfria såna heller, fy Anna), och funderar på att kolla på en film kanske, men först måste jag hänga tvätt. Och i helgen blir det kanske en tripp till Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!