tisdag 28 april 2009

Tjejsnack #3

Tema: Kärlek

1. Berätta om din första kärlek?
Oj, finns inte så mycket att säga. Det var en kille jag gick i samma klass som. Idag så förstår jag absolut inte vad jag såg hos honom, och jag är glad att jag aldrig blev tillsammans med honom heller.

2. Vad är kärlek för dig?
Kärlek för mig just nu är Simon. För mig är kärlek både glädje, trygghet och gemenskap + en hel del andra saker. Älskar att få vakna upp bredvid honom, och bara känna hur det pirrar i magen! ^^

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Oj, Simon har gjort en hel del romantiska saker, dock sviker minnet just nu ^^,

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Hmm, det är ett sommarbröllop och jag har en fin lång vit klänning och en bukett med rosa rosor. Tror att jag vill ha ett riktigt sagobröllop så som så många andra.

5. Är du kär nu?
Absolut! Jättekär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!