fredag 3 april 2009

mitt liv som begraven hund.

Vet inte riktigt var jag ska börja skriva.

Var iaf på nått som vi trodde att skulle vara "droginfo", men det visade sig vara en riktigt bra föreläsning av en kille som berättade om sitt liv som missbrukare. Det var riktigt intressant, och bättre skulle det varit om man tagit bort sångerna emellan alla delar i hans berättande. På vägen ut så hade jag och Hanna en väldigt intressant diskussion om olika ordspråk, och på vägen hem så diskuterade vi låttitlar/refränger som har en text, men det låter som nått hel annat.

Ikväll har jag och Älsk först varit och käkat middag på Wirrans i stan och sen for vi ut till Tjudö och åt tårta, namnam! Men nu blir det sängen snart, för imorrn ska jag plaska med Karro igen.

2 kommentarer:

  1. Och sen hoppas jag att du och S kommer hit på besök ^^ *studsaruppochner* ;) <3

    SvaraRadera
  2. "I'm blue, I'm in need of a guy" :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!