söndag 5 april 2009

Gårdagen i långt format.

Igår på dagen så var ju jag och Älsk på "premiär-tur" med hojjen. Det var underbart! Först så for vi en sväng på cruise i stan, mest för att konstatera att det var jäkligt mycket grus överallt.

Sen tankade vi och så begav vi oss av mot avkrokarnas avkrok (förlåt, det låter så kul bara) - Kroklund för att hälsa på J. När vi kom dit så bjöds det på glassbåtar, så vi satt ute i solen och mumsade. Det var så varmt attt man kunde sitta i bara linne och långbyxor ute. HÄRLIGT! Efter besöket hos J så for vi vidare till Älsks mammi, där vi blev bjudna på middag och ännu mera glass. Efter det så begav vi oss mot Kela där Älsk skulle fixa en dator.

På kvällen så kom J till stan. Först satt vi hemma hos mig och skvallrade lite, och sen skulle vi iväg och träffa hennes vän M. Väl nere på parkeringen så går J och ska låsa upp bilen. Då uppstår detta scenario:

J går fram till en bil och ska börja sätta nyckeln i låset.
A: Men J, du ställde väl inte din bil här? Eller gjorde du det?
J: Näej, det gjorde jag ju inte nej.
A och J springer skrattandes ner mot J:s riktiga bil.

Ja, det är inte lätt när det finns fler likadana bilar på gården. Vi kom i alla fall iväg och träffade M, som var riktigt trevlig faktiskt. Efter det så var vi en sväng via Rökka och köpte korv m bröd, sen hem och äta och kika lite på bones.

En riktigt bra kväll var det i alla fall <3

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!