fredag 17 april 2009

Filmkväll.

Ikväll har jag haft filmkväll för riddarna kring det fyrkantiga bordet. Tyvärr så saknades Becci, men man kan ju inte lyckas samla alla alltid. Nå, vi har ätit banansplit/marängsviss, kollat på "låt den rätte komma in" och "bröllopsduellen". Kvällens bästa var absolut när Simon kom hem och skrämde slag på Linnea. Har nog aldrig sett någon hoppa så högt förut. Sen så satt hon i soffan och övade "höga-C" varje gång vampyren visade sig i bild.

Fick just ett mycket oväntat samtal, men det var trevligt att prata lite en stund. Jag skulle tydligen vara festsällskap, men när jag sa att jag skulle till Stockholm i morgon så tyckte han att jag skulle lägga pengarna på nått vettigare än sprit. Smart kille (;

Nej, nu ska jag nog kika lite på "Death at a funeral", och sen blir det nog att sova då jag ska upp tiiidigt. <3

4 kommentarer:

  1. Det var nice :D Och GOTT! ;D

    SvaraRadera
  2. Vad kul med filmkväll med kompisarna :)

    HA det så gott, kram Maria

    SvaraRadera
  3. Linnea är nog en tusans poser iallafall! ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!