fredag 24 april 2009

en lista

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Ann - Inte som jag kan minnas.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Kökars Fredrik - han är kompis med Simon.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Jennifer - Ingen aning.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Faster - Ja, det är hon väl.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Joanna - Minns inte, träffade henne första gången när jag var precis nyfödd.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Dragan - På folkis.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Emma Forsman - Nå, det vet jag inte heller.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Emma - Min kusin.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Barn avd. - Nej (;

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Becci - haha, ja varför inte.

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Kim - vi pratar inte så ofta.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam - ja, det gör jag.

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Catrin - säkert jo :)

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Christopher - ingen alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!