onsdag 15 april 2009

En dag har snart gått igen då.

Jag orkade inte blogga igår. Mest för att jag inte hade någonting att säga. Nu sitter jag i alla fall och sneakar på Mickis dator i datasalen. Har börjat få en brännande huvudvärk nu också, och jag har börjat se dåligt. Nåja, texten blir helt enorm på den här skärmen, så jag ser ju vad jag skriver i alla fall.

Idag är det onsdag, vilket innebär att jag måste handla glass, maränger och en hel del annat till på fredag. Då blir det en "lugn och stillsam" filmkväll, vilket är väldigt skönt. Dock brukar det inte hållas så lugnt och stillsamt när vi sätter igång och härjar. Hehe.

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!