fredag 13 mars 2009

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO

WOHO, Lägenheten är våran :D

9 kommentarer:

  1. Grattis, gud vad roligt :) Jag får komma och hälsa på er sen :D

    SvaraRadera
  2. Yeii va skoj :) Men hur ska jag klara mig utan dig? ;( <3

    SvaraRadera
  3. Men men men, det blir ju så fint ljus i ert kök :(

    ;D

    SvaraRadera
  4. Jaha, ni fick den riktigt :D Men det går nog att ta sig dit också ;D

    SvaraRadera
  5. :D härligt! var ligger den? :O

    SvaraRadera
  6. Ja det går ju det också, men tycker att det kan räcka med ett tillfälle per år i alla fall. Det är så svårt att hitta på något :P

    SvaraRadera
  7. Haha på riktigt?! Scary ;) <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!