tisdag 24 mars 2009

städa, städa varje... tisdag.

Ikväll har det varit en mycket underlig kväll. Har städat, städat och åter städat. Dock börjar det mesta ligga nedpackat i lådor nu, så det är bara att pallra sig till lägenheten med dom. Fast de är väl de som går så segt. Börjar känna mig en aning stressad för allt just nu, men jag hoppas det släpper snart. Borde väl inse att jag faktiskt kommer att hinna med allt jag har planerat.
Jag skulle behöva ett lov nu.

Har iaf beställt en bok från AdLibris ikväll, så jag hoppas att den skyndar sig och kommer snart.. Jag vill läsaaaa! (;

1 kommentar:

  1. Lov behöver jag också, sommar kom nu! Vad är det för bok?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!