måndag 9 mars 2009

Praktik igen då.

Sitter på Maridea idag då, och sista praktik veckan har inletts. Lite trist känns det för jag trivs med att få göra lite små arbeten, men det ska ändå bli skönt att få komma tillbaka till skolan och vissa rutiner.

Ute är det väldigt trist väder, och jag blir så trött på att det är ett konstant plaskväder nu. Insåg när jag gick ner till bussen i morse, att mina stövlar hade börjat läcka in vatten. Så nu får jag sätta Pappi i arbete när han kommer hem från jobbet.

Woho, nu är det nästan bara 2 veckor kvar innan Simon kommer hem från jobb igen <3

4 kommentarer:

  1. Jag har en jacka som jag tror skulle passa dig, syrran ville inte ha den och du är ju lite mindre än mig så :) Så jag tänkte skänka den till dig om du vill ha den, har använt den typ två gånger :P

    SvaraRadera
  2. Det är lite kavajstuk på den, svart och den är från H&M :)

    SvaraRadera
  3. Tror du vi kan simma redan kl 10 på lördag?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!