tisdag 3 mars 2009

personlighet.

Gjorde ett litet personlighetstest på FB, och mitt resultat blev såhär:

Your Result: Den populära sangvinikern
Du är positiv och har energi. Du har ofta bra idéer och gillar att drömma. Du älskar att vara i centrum. Om någon nämner ditt namn så måste det vara positivt. Du gillar att vara spontan och har svårt för rutiner. Du gör saker hellre än bra och det viktiga är att ha roligt. Som Sangviniker så är du väldigt kreativ i ditt tänkande och har många ytliga bekanta runt dig. Dina svagheter är att du pratar för mycket och för högt..fokusera mer på att lyssna. Eftersom att du har en benägenhet att vända kappan efter vinden ibland så bör du satsa på att vara mer konsekvent så andra personligheter kan lita mer på dig. Mer tips kan du få av skaparen av denna sida ;-)

Men, jag tycker inte det stämmer. Någon som har en åsikt?

4 kommentarer:

  1. Det stämmer inte in på dig direkt :P

    SvaraRadera
  2. Hahah, det stämmer ju verkligen inte!

    SvaraRadera
  3. haha raka motsatsen typ xD var gör man testet? länka

    SvaraRadera
  4. Tycker inte heller det stämmer.. Du är ju bra på att lyssna.. :) Och det tackar jag för ^^ Och är det någon man kan lita på, så är det dig! <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!