tisdag 31 mars 2009

På promenad genom stan.

Har verkligen ingen ro att sitta här.

Jag har svårt att skriva då handleden värker som bara den. Det kanske var dumt av mig att ta bort handledsskyddet, men det var ju så tövligt att ha på gymnastiken. Det var ju helt okej att studsa runt en stund, men så straffar det sig efteråt istället.

Något som straffar sig med en gång är att hoppa stor studsmatta. Nu har jag ont i båda knäna och fingrarna på vänstra handen. Och det är inte ens kul att hoppa, känns mest bara läskigt.

Nej, nu ska jag nog ta en promenad.

2 kommentarer:

  1. jag tyckte det var kul att hoppa, om jag bara vågat hoppa högthögthögt, sådär så jag hade blivit tyngdlös, det hade varit nice.

    SvaraRadera
  2. svar: hehe, med lite hjälp av hårspray bara :) Om man spreja hårsprayen vid hår roten så kan man få upp håret så ^^

    // Ha det bra =)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!