onsdag 11 mars 2009

Lysande utsikter.

Dag 3 (?) på maridea då. Eller jag var ju sjuk igår, så det blir ju egentligen dag två här. Sitter vid "mitt" skrivbord och väntar på att hon jag ska prata med blir ledig. Under tiden sitter jag och tittar på båtarna i hamnen. Just nu ser jag en Cinderella-akter och en Paradise-för. Spännande. Hoppas bara att någon av dom tänker åka snart så jag får lite variation i min sysselsättning.

I morse när jag skulle hit till maridea så var bussen 5 minuter försenad = Anna blev 5 minuter sen till praktiken. Men det var ingen som anmärkte på det, och jag klagar inte då. Sen höll jag på halka omkull 3 gånger på den korta biten från busshållplatsen till maridea. Men jag lyckades hålla mig på benen, jei!

Nej, nu ska det göras lite arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!