söndag 29 mars 2009

Lördagens shoppingrunda

Så var man hemma nu då.

Har spenderat nästan hela dagen ute på stugan med mammi, pappi och storasyster. Syster hämtade mig vid halv 8, och vi var väl ute på stugan före 8. Zombie-Anna traskade raka vägen från bilen in till soffan och tvärdäckade, så trött som jag var. Vid 10 hade mammi stigit upp och lagat frukost. Mumma. Sen har dagen mest fyllts upp med att läsa lite gamla tidningar.

Kom väl hem från stugan vid 6-tiden. Slängde i en omgång tvätt i maskinen och sen fotograferade jag det jag brände 900 kronor på igår, och bilderna ses ju här nedanför:

T-shirt/klänning från BikBok

2 linnen från JC

6 par trosor från H&M

Sen köpte jag två klänningar, så jag ska försöka bestämma mig vilken som blir examensklänning också. Mihi.

3 kommentarer:

  1. Det var ju dom jag ville se bild på, de är ju mest intressanta :P

    SvaraRadera
  2. ja, bild på de två klänningarna! :) Fin klänningen från BikBok är! Hade du en bra dag i sthlm?

    SvaraRadera
  3. Klänningen från BikBok var riktigt snygg! Jag vill också shoppa :( Jag vill också titta på de andra klänningarna!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!