torsdag 26 mars 2009

Fredagsfoto - Verktyg

Det verktyg som jag använder absolut mest av allt.

9 kommentarer:

  1. Ja den är oumbärlig.

    Natthälsningar
    strömma

    SvaraRadera
  2. Ja den är oumbärlig.

    Vad fint du bor vid havet.

    Natthälsningar
    strömma

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja det är det mest använda verktyget hos mig också :) Bra tolkning!

    Ha det gott/E-L

    SvaraRadera
  4. Klockrent verktyg! Bra tolkning, fiffigt :-)

    SvaraRadera
  5. Det har du så rätt i, datormusen är nog vårt vanligaste verktyg idag.

    SvaraRadera
  6. Ja den där används rätt mycket varje dag. :)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen ett väl använt verktyg hos mig också! :)

    Ha en fin fredag!
    Anna

    SvaraRadera
  8. Bra tolkning och det är nog det verktyg jag också använder mest av allt.

    SvaraRadera
  9. javisst, än så länge behöver vi den.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!