måndag 2 februari 2009

Tre i veckan v.6

Tema:
Du har talang?

Frågor:
1. Vad är din största talang?
2. Har du några andra talanger som du är stolt över?
3. Finns det någon talang som du önskar att du hade?

Svar:
1. Ehm, jag är en väldigt bra lyssnare. Så om det är någon som behöver prata ut så lyssnar jag gärna.
2. Jag är rätt kreativ (ibland)
3. Jag önskar att jag var bättre på att ge goda råd och komma på lösningar på folks problem. Jag lyssnar gärna, men jag är verkligen superdålig på att ge råd.

6 kommentarer:

  1. Hej nu är jag här och läser dina svar.
    Det måste vara fint att ha dig till kompis, som är så bra på att lyssna.

    SvaraRadera
  2. ja det är mystiskt det här :/ <3

    SvaraRadera
  3. Haha, själv är jag sådan som alla ringer till när de har problem :P Antar att det hör ihop med min utbildning. (Pedagog).

    SvaraRadera
  4. Svar: Det var gott, men nu vill jag bara kräkas hahaha :P

    SvaraRadera
  5. Svar: Ja men precis :) allt finns på nätet hehe.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!