fredag 6 februari 2009

Mysdag med H & M

Det har varit en riktigt bloggfri dag idag (;

Hanna och Mimi kom med mig hem efter skolan. Eller först var vi till Elgiganten och sen var vi till Citylivs. Väl hemma lagade vi middag och sen så kollade vi på House medan vi åt. När maten var uppäten så började vi kika på Forgetting Sarah Marshall, och den var riktigt rolig faktiskt. Sen lagade vi smoothies och åt lite glass och tittade på Djävulen Bär Prada. Riktigt bra film det med faktiskt.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, dricka en kopp te och lägga mig på soffan och kolla på High School Musical 1 & 2. Och vänta på att Älsk kommer hem.

1 kommentar:

  1. Jag ska äta honungspuffar och titta på film :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!