torsdag 19 februari 2009

A-lista

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du? Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Anka
3. Flicknamn: Alva
4. Pojknamn: Albin
5. Yrke: Advokat
6. Färg: Aquamarin
7. Klädesplagg: Arbetskläder
8. Mat: Avocadosoppa
9. Sak i badrummet: After Shave
10. Plats/stad: Arvika
11. En orsak att vara sen: Astma
12. Något man skriker: Akta!
13. Film: A beautiful mind
14. Något man dricker: Apelsinjuice
15. Band: Abba
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Askuddsvägen
18. Bil: Aston Martin
19. Sång: Attack - 30 seconds to mars
20. Aktivitet med mer än en deltagare:
Amerikansk Fotboll

3 kommentarer:

  1. Sv. Det är de som är bra med tatueringar :) man kan ändra de som inte betyder något till något betydelsefullt :D

    SvaraRadera
  2. Sv. Den borde vara okej nu :) bara småpillet kvar hehe.

    SvaraRadera
  3. Svar: Jaa, senast jag drack nåt i vattenväg var saft på ett kalas förra helgen =/ Innan de minns jag inte ens..

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!