torsdag 26 februari 2009

Från positiv till negativ?

Trist väder = trist humör?

Idag är jag trött, väldigt trött. Är på ett lite halvkonstigt humör, och känner mest för att sova. Nacken värker och det dunkar i huvudet. Usch och dubbel-usch vad den här dagen har börjat dåligt.
  • I morse när jag skulle spraya håret, så sprayade jag mig i ögat istället. Det ledde till att jag fick smeta på lite ny macara och blev lite smått försenad hemifrån.
  • När jag skulle klä på mig så hittade jag inte tröjan jag ville ha, och sen konstaterade jag att jag måste ha vuxit på längden, då alla tröjor var magtröjor på mig.
  • Jag fick en hostattack precis när jag skulle svälja mina penicillintabletter, vilket ledde till att jag höll på fick surmjölken i halsen.
  • Det var blött och äckligt ute när jag skulle gå till bussen, och det läckte in i min ena sko så jag blev blöt om foten.
Vart försvann gårdagens positiva Anna?

2 kommentarer:

  1. Det var rätt avsnitt :D :D :D Tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Gud vilken dag du har fått! men vi får hoppas att det blir bättre imorgon :)

    // Ha det bäst

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!