lördag 21 februari 2009

Drömmar och fransk manikyr.

Sitter hemma och väntar på Älsk, som är hos någon av sina vänner. Men det var bra att han for iväg en stund, så att jag kunde lacka mina naglar ifred, så nu har jag fransk manikyr. Det var lite bökigt och pillrigt i och med att det var första gången jag gjort sån, men bara man lär sig så blir det nog riktigt snyggt. Kommer bli supersnyggt i sommar när man är lite brunare.

Sitter och drömmer mig bort lite i lägenheternas och möblernas värld. Tusan att man inte är jätterik, för jag har hittat massor av fina möbler som jag vill ha. Och så har jag hittat en fin lägenhet oxå, VILL HAAA! Nåå, den som lever får se.

Nu ska jag fortsätta drömma (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!