lördag 24 januari 2009

Utmaning

regler:
1. länka till den som taggat dig
2. berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Jonna har utmanat mig.


1. Jag lider av ett nästan maniskt städ-behov när jag är hos Älsk. Speciellt när det handlar om badrummet. Tvättar toaletten nästan 2 ggr i veckan. Detta kommer nog från det som jag nämner på nästa punkt.
2. Jag har en otrolig bacillskräck och vill verkligen inte bli sjuk. Så nått jag inte klarar av är att sätta ett finger i munnen om inte händerna är helt nytvättade.
3. Jag är en person som väldigt lätt tar åt mig av saker som egentligen inte alls är riktade till mig.
4. Jag är en riktig hund älskare, men tyvärr så är jag allergisk mot alla pälsdjur.
5. Jag drömmer om att vara en riktig hemmafru. Att få gå hemma och städa och inreda hela dagarna. Eller att få baka hela dagarna.
6. Jag klarar inte av att lyssna på jazz.
7. Jag kan omöjligt gå upp i vikt, och jag hatar det.

Jag utmanar:
Julia
Sara
Katja
Hanna
Mimi
Linnea

1 kommentar:

  1. Men Anna, jag skrev ju just en lista på 40 personliga sanningar, hahaha :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!