måndag 26 januari 2009

Sanningssägaren

Anna gör inte det hon ska, på frågorna hon får hon svara "va?".
Mimi hänger på min sida, hon ska få gå ut och skida (eller möjligtvis rida).
Hanna är skolans bästa vän.
Det rimmade dåligt.
Hon är den som kunskapen får sen.
Hon gör sina uppgifter bra och fint, lanolint. Vänta.
Jag sitter ju här... oj.//Hanna

Hanna är dum//Mimi
Gå och göm dig//Hanna
Gärna för mig//Mimi
Jamen vad gör du kvar här då?//Hanna
Bra fråga du. Har du fler bra frågor?//Mimi
Ja, en. Vad tycker Anna om detta?//Hanna

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas det jag med :/ Annars blir jag ännu grinigare *knipermedögonen*! <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!