torsdag 15 januari 2009

min kärlek


Du & din partner

Vad heter ni?

Anna och Simon

Hur träffades ni?

Vi träffades på Arken.

Hur länge har ni varit tillsammans?

Snart 2 år.

Är ni förlovade?

Nej, det är vi inte.

Bor ni ihop?

Ja, det gör vi.

Har ni barn?

Nej, det tror jag inte (;

Har båda körkort?

Jodå.

Kommer du ihåg er första kyss?

Jao, det gör jag :)

Vem sa "Jag älskar dig" först?

Jag tror att det var Simon.

Vem är äldst?

Simon.

Vilka stjärntecken är ni?

Vädur och Skytt

Vem är längst?

Simon

Vem sjunger bäst?

Jag måste nog säga mig själv. Men man vet ju aldrig.

Håller ni i handen på stan?
Jao, ibland.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Njae, inte egentligen.

Vad har ni gemensamt?

Ganska mycket.

Blev du kär i första
ögonkastet?
Jaa, nästan.

Har ni någon speciell låt?

Neej, inte som jag kommer på nu.

Har ni några "frikort"?
Nej.

Har ni stora framtidsplaner?

Ja, det har vi (;

Har ni gråtit i varandras armar?

Mm, men inte samtidigt.

Har ni varit utomlands tillammans?

Nja, om inte Gävle räknas.

Vilket är ert bästa minne?

Det finns så många.

Vem lagar bäst mat?

Simon.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Sitter vid varsin dator, eller ser på film.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?

Ja, det gör vi.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Mja, Han i Sund, jag i Mariehamn.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej.

Brukar ni bråka?
Det händer väl ibland.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms:ar

Vilken är hans/hennes finaste
kroppsdel?
Hela han är fin ^^

Brukar nån av er prata i sömnen?

Simon gör det, väääldigt ofta.

2 kommentarer:

  1. Du tror inte att ni har barn? Anna är det något du inte berättar? :P

    SvaraRadera
  2. Sv. Hehe tack så mycket :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!