torsdag 22 januari 2009

Min dag som isbit.

Sitter i skolan nu och fryser som en isbit. (fryser isbitar?) Funderar på att ta en promenad över gården och gå upp till Mona. Det skulle nog behövas är jag rädd. Har iaf suttit nästan 2½ timme på sjukhuset idag, stamkund javisst. Skulle vara skönt att få sätta sig ner och bara slappa sen, gosa med älsklingen i soffan eller så.

Men nej, För när jag kommer hem så ska jag:
  • Äta
  • Städa lite i mitt rum.
  • Plocka ihop mitt "vrak"
  • Gå över till Lilla M och vara lite social med honom en stund.
Sen får jag ÄNTLIGEN lägga mig ner och läsa Om jag kunde drömma, och kanske kika på några avsnitt av VM, O.C eller Hipp Hipp. Pheew, det här har varit en lång dag redan, och längre blir den.

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!