lördag 10 januari 2009

Lördag - Hemma igen.

Nu är jag hemma igen, har varit och simmat med K. Riktigt skönt var det att få komma igång igen, så nu blir det att fortsätta lördagssimma så man kanske kommer i form lite. Enda nackdelen med simningen är ju att jag alltid är så trött när jag kommer hem igen, men det överlever man.

Nu funderar jag på vad jag ska göra härnäst idag. Har några alternativ.

Alternativ 1: Jag sätter mig och tittar på stolthet och fördom, och får inte så mycket mera gjort idag.
Alternativ 2: Jag kan gå till lägenheten och ta mig an diskberget som jag inte orkade reda upp igår. Urk, det är trist att diska.
Alternativ3: Jag sätter mig ner med mina kakor, och tittar på The O.C.

Tror nog det får bli alternativ 3. Så nu blir det först lite lunch, och sen The O.C.

2 kommentarer:

  1. Ja, inte skulle jag välja alternativ 2 iaf. ;D

    SvaraRadera
  2. hejsan vännen!!
    tack för ditt inlägg!!!
    Jag blir såååå stolt varje gång någon läst och hör av sig!!!
    kram/B

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!