torsdag 1 januari 2009

Hur blir det nya året riktigt?

Det sägs ju så, att som man tillbringar nyårsafton, så kommer resten av året att bli.

Men det hoppas jag verkligen till viss del att är en myt. Jag ska inte klaga, jag hade en jättebra nyårsafton. Massor med skratt, god mat och glada miner. Kunde nog inte haft det bättre. Men det går ju inte att komma ifrån det faktum att jag hela nyårsafton satt och saknade älsklingen, men det kanske inte är så konstigt.

Det jag försökte komma fram till var i alla fall det att om man ska tro på det jag skrev först, så kommer jag alltså sitta och sakna folk resten av året? Jag är inte säker på att det blir nått roligt år då. Men, det är väl bara att vänta och se kanske,för det lär ju visa sig förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!