söndag 18 januari 2009

en sen årssammanfattning.

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?
Riktigt bra faktiskt :)
Bättre än förra året?
Ja, det skulle jag nog säga.
Har du träffat några nya vänner?
Nääej, inte direkt.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta?
Min och Simons ettårsdag. Och en massa lata sommardagar med motorcykel.
Har du flyttat under år nollåtta?
Ja, från mamma och pappa till Simon.
Har du hittat en ny låt som du älskar?
Ja, det har jag.
Isåfall vilken?
Lady Gaga - Paparazzi
Har du druckit alkohol?
Har jag säkert gjort jo.
Har du rökt?
Nej
Har du kysst en främling?
Nix.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Nästan helt perfekt.
Har du strulat med någon?
Hmm, Simon måste det väl vara.
Har du varit kär?
Absolut.
Har du sagt jag älskar dig till någon?
Ja, det har jag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja, Simon.
Har du haft ett hemligt förhållande?
Såklart jag har, det är ju jättehemligt att jag o Simon är tillsammans (; hah.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej.
Har någon i din släkt avlidit?
Nepp.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
Nepp.
Har du varit i slagsmål?
Nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Nej
Isåfall vad?
-
Har du skämt ut dig?
Säkert, men just nu kommer jag inte på när.
Har du ljugit för en vän?
Nej, det tror jag inte.
Har du varit ute en hel natt?
Nepp.
Har du blivit tagen av polisen?
Nej.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du gått på/går?
Ålands yrkesskola
Har någon varit elak mot dig på skolan?
Njaaa.
Hatar du någon på din skola?
Nepp, men jag tycker mindre om vissa personer.
Har du gjort något framsteg?
Haha, fråga Peter.
Har du haft alla rätt på ett prov?
Nej, men nära var det.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
Nej.
Har du förlorat en vän?
Nej.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän?
Nej.
Har du ljugit för en bästavän?
Nej.
Har du haft en relation med en vän?
Alltså, näej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!