lördag 17 januari 2009

15 saker ni inte visste om mig (eller?)

Inspirerades av Hanna, men jag minskade det till 15 saker du inte visste om mig:
1. Jag lider av en otrolig beslutsångest. Så fort jag ställs inför ett val, så blir det plötsligt väldigt svårt att välja. Det slutar oftast med att jag väljer fel.

2. Kör lätt lite för fort när jag lyssnar på någon bra låt i bilen. När låten tar slut så märker jag plötsligt att det går för fort också. Hoppsan.

3. Pratar med mig själv eller med bilen när jag kör ensam.

4. Jag avskyr att vara ensam hemma.

5. Jag är fruktansvärt rädd för småkryp och ormar.

6. Jag är ett riktigt kakmonster/godismonster. Äter söta saker i mängder.

7. Min kropp har svårt att bestämma sig, så jag har pendlat mellan 49 & 50 kg i snart 3 år.

8. När jag var i 7 års åldern, så trodde alla (utom de som känner mig) att jag var en pojke.

9. Jag står alltid lite för länge framför spegeln på morgonen innan jag går till skolan. Och det enbart för att konstatera att jag irriterar mig mer och mer på min näsa för varje dag som går.

10. Jag undviker offentliga toaletter. Jag håller mig så länge det går bara för att slippa använda en offentlig toalett.

11. Jag avskyr att sova ensam.

12. Jag har väldigt överrörliga leder i fingrarna.

13. Jag är väldigt mammig av mig. På gott och ont.

14. Jag har svårt att förklara tekniska saker för folk som inte riktigt förstår, utan jag gör det helst själv. T.ex. istället för att förklara för pappa hur man gör nått på datorn, så gör jag det åt honom istället.

15. Jag är typ stamkund på sjukhusets barnavdelning.

2 kommentarer:

  1. ja det förstod jag väl! haha, men vad gör du som examensarbete syftade jag på?

    SvaraRadera
  2. Det är NÅGOT jobbigt att förklara saker tekniska grejer för folk som inte är tekniska!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!